lundi 2 septembre 2019

Beauty and health tips



Tips for your job ?

Every year , it is the same question , how to stay fit and healthy all the year  ?

I spent a wonderful wednesday with  Morgane ( 0768773262) who practises well being methods with chinese medicine .
A ravishment !
I already practised some in Brittany , having had an exhausting year with my book , but this moment with  Morgane was a  revelation.
All is based on energies balance, with foot massage and acupression .
The body is really relaxing , with all the blockings dissolving, it is an incredible moment .
Really.
And I enjoy the memento that  Morgane sent you two days after  : you are someone exclusive.
I am really touched by this  test, and it was sincerely what I was looking for .
I feel rested and strong.

Take care of yourself and we shall see ouselves tomorrow …

Brittany and its benefits are still with me  …You an see ...



Conseils de rentrée

Chaque année, c’est la même chose, comment rester en forme toute l’année ?

J’ai passé un mercredi merveilleux avec Morgane ( 0768773262) qui pratique les méthodes de mieux être grâce à la médecine chinoise .
Un élixir !
J’en ai pratiqué déjà en Bretagne, ayant eu une année épuisante avec la sortie de mon livre, mais cette séance avec Morgane a été une révélation.
Tout est fondé sur le rééquilibrage des énergies, avec un massage des pieds selon les une acupression complète .
Tous les blocages sont dissous, le corps se détend, c’est un moment incroyable.
Vraiment.
Et j’aime la note de synthèse que Morgane renvoie deux jours après : vous n’êtes pas juste un numéro.
Je suis touchée par ce test, c’est sincèrement ce que je cherchais.
Depuis, je suis reposée et forte. Les vacances plus cela ...

Bonne rentrée à vous, pensez à vous, et on se voit demain …

Les vacances et ses bienfaits sont toujours en moi … C'est le but !!






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire