mardi 1 octobre 2019

My healthy lifestyle

You saw it , just now , I am having a blast ...

This  week-end , I was  invited in super healthy addresses , The type of spot where you can go eyes folded...
It is  important !

I dealt with the first  , It is  Bo and Mie in the  2e , it was so yummy  ...You can admire the cakes  , my partner is asking for more  ... he had a blast too .
The pies are healthy and tasty  , the salads are full of quinoa and vegetables  , the squashes juices that I use in the week to give me some zest  ...
Well , you can not make any mistake about it  !
And I love the fact that you don't have to eat in the evening . it is healthy too .

It is the same for  Quinoa Paris in the  18e , a district I love so much  ...
The pies are healthy made and the last straw  , I could admire chic bags  , so  chic , as the boutique is  very girly and offers a range of super bags  .
What could we ask for more  ?
Nothing  , it is paradise on earth  .

Go for it , the game is worth it  ...

Otherwise , the schedule is hectic , I have my first book fair on sunday  ...
I don't sleep a lot  ...
I am catching up next week  ...



Vous l'avez vu , en ce moment , je me régale ...

Ce week-end , j'ai été invitée dans deux adresses très très saines , et du coup j'y vais les yeux fermés ...
C'est important !

La première , je vous en ai parlé , c'est Bo and Mie dans le 2e , un pur régal ...Vous pouvez admirer les gâteaux , mon chéri en redemande ...
Les quiches sont saines et savoureuses , les salades pleines de quinoa et légumes verts , les jus pressés que j'utilise en semaine pour me donner du peps ...
Bref , on ne peut pas faire d 'erreur !
Et j'aime quand je suis rassasiée de bonnes choses et que je n'ai pas besoin de manger le soir .

Pareil pour Quinoa Paris dans le 18e , un quartier que j'adore ...
Les tartes sont faites maison et cerise sur le cake , j'ai pu admirer de beaux sacs , très chics , puisque la boutique est très girly et propose une gamme de sacs très beaux .
Que demander de plus ?
Rien , le nirvana .

Courez y , Le jeu en vaut la chandelle ... On a passé un super moment .

Sinon , je suis très prise , dimanche mon premier salon du livre ...
Je dors très peu ...
Je me rattrape la semaine prochaine ...










Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire