vendredi 20 décembre 2019

Week


I organise a literary party with my book " Dernière liberté " at  www.desmotsquitrottent.fr  , My  chéri and my best friend are here  , a bit of fun before christmas  ...

I have to move for my press reports but everything is  complicated  ,yesterday I was invited to the  Fouquet 's but  ...

It is time to move forward , understanding should be here   .

And you  ?

You have to tell me ... Strikes stories ...

I am in a rush to leave off a little  , january ...

Have a good  week-end !


J'organise une soirée  littéraire avec mon livre " Dernière liberté " chez www.desmotsquitrottent.fr  , Mon chéri et ma meilleure amie sont là , un peu d'amusement avant noël ...

Il faudrait aussi que je me déplace pour des reportages mais tout est compliqué , Hier j'étais conviée au Fouquet 's mais ...

Il est temps que cela cesse , la compréhension est de mise . Non ?

Et vous ? Comment vous organisez vous ?

Racontez moi ...

J'ai hâte de partir un peu , janvier ...

Bon week-end !







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire