mercredi 27 juin 2018

5 after-party advice

 Now , I am invited from one birthday to wedings , I dance , eat , spend a lot of energy ...

It is a whirlwind !!

First of all , when you get to bed at five in the morning , there is a real gap , don't have a nap , just stay awake till the evening .

You can drink water and  eat fruits , a bit of detox , yesterday I had a lot of cakes , so you try to balance your stomach .

I had a back massage at Ellasanté , you know that I balance beauty and health , so it is really important to take care of your back and inner balance in general .

Tonight we have our last mindfulness lesson , it is too of paramount importance , if you can practise pilates or chinese movements , why not ?

I do 20 minutes mindfulness a day . And nordic walk .

Also have a cold shower or bath with essential oils , that is so allaying .

And avoid screens , although I am info-addicted , a flaw of my job ....

But dancing all the night with your partner is ...

The must .

Just kidding ...




 5 conseils pour les lendemains de fête


En ce moment , c’est un tourbillon de fêtes et de mariages , je danse , je mange , bref je me dépense ….

D’abord , bien dormir , bien que lorsque l’on se couche à cinq heures du matin , il y a un vrai décalage .
Je mets plus de temps à récupérer , j’ai adoré le massage du dos chez Ellasanté , très récupérateur , et vous savez que j’associe santé et beauté .
Attention à la fatigue chronique …

Boire de l’eau , boire , éventuellement , ne manger que des fruits .
Ne pas faire de sieste , tenir jusqu’au soir , si on a cours de méditation , c’est encore mieux .
C’est mon cas !!
En fait , profiter , être entouré de gens sincères et intelligents est une chance , donc , on passe du bon temps , s’il vous plait !!

Le soir , lire un peu , débrancher des écrans , faire un peu de pilates ou Tai chi .

Et anticiper une party suivante , ah ah , nous , c’est jeudi soir , mais plus calme …






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire