mardi 5 juin 2018

Vittel

I was lucky enough to eat healthily and intelligently , yes of course , all is colorful as you can notice .

I even bought spirulina which boosts our immune system , We visited a manufacture , so interesting .

We had diet meals , but so yummy , and I tried to recreate the same thing here .

I try !!

I choose my spots with some flair , I think .

Thus I had compliments on my skin , which is nice .

In this rainy climate ...

But  a rainy tuesday ...

You all know the saying .

Enjoy your day !!
J'ai bien et sainement mangé à Vittel , dans les Vosges . Ce que je voulais .

J'ai même ramené de la spiruline qui fortifie notre système immunitaire , j'ai visité une culture , très intéressant .
Nous avions des régimes diététiques mais sains et bons , et j'essaie de recréer la même chose ici .

J'essaie !!

Je choisis mes endroits . Judicieusement .

Du coup , j'ai eu des compliments sur mon teint , ce qui fait plaisir en ce mardi pluvieux .

Bon mardi quand même ...

Mardi pluvieux ...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire