vendredi 8 juin 2018

Les sublimes

 I am always on the look out for clothes which respect the world , ecology and ...

Me , my skin , my ethics . It is so important .

Natural fabrics , which are in line with an ethics charter , no dubious ingredients , only beautiful lines and natural .

So when I met Kachen and Alexis , who created their brand les Sublimes , one relevant adjective , I clicked immediately with it .
The texture is solid and flawless , the models convenient and very comfortable , it was an elixir .

And I find it very intelligent and refrshing to have young talented girls who really want to bear their imprint on the world .
Moral and ecological .

You find some brands which don't care about an ethical credo and that is not my publishing line .

I never tackle with low-key brands , just exquisite ones .

You noticed their sailor-stripe top but I spotted out nice shoes which are so pretty .

I never know what to wear in summer . Sometimes it is difficult to decide oneself .

It was a nice surprise yesterday and no doubt I am going to adopt their style .

The famous week-end post is coming very short ...

Je suis toujours à la recherche de vêtements qui respectent le monde et ...

Moi . Ma peau , mes codes .

Des fibres naturelles , qui sont en ligne avec une charte éthique , pas d'agents douteux , rien que du joli et classique.
Aussi lorsque j'ai fait la connaissance de Kachen et Alexis qui ont crée leur marque Les Sublimes , la bien nommée , j'ai tout de suite adhéré .
La texture est solide et irréprochable , les modèles pratiques et confortables .

Et je trouve cela bien de voir des filles talentueuses et avec une solide formation avoir des repères éthiques et moraux .
La nouvelle génération a envie de liberté , d'une ligne de conduite .

Vous avez vu leur jolie marinière , je l'adopte cet été , mais j'ai repéré de jolies chaussures , je ne sais jamais quoi mettre en été . C'est un peu le flou mais leurs créations sont très jolies .

Voilà , je ne parle que de ce que j'aime , et qui est éco-responsable , de plus en plus .

Je ne supporte pas l'a peu près , la médiocrité , le déjà vu et ouf , une jolie marque qui renverse les codes .

On se retrouve pour l'article du week-end ... Très bientôt .



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire