dimanche 4 novembre 2018

Healthy

 This has always been a tradition : eat quality products in this restaurant which imposes a tasty but fresh food conduct .

At Health inside , I always drink fresh juices with lemon beetroot , or fruits which are delicious .
And healthy .

We went the first of november , a relaxation moment full of refinement .
That was perfect .

I often go to bio , locally grown ou vegan restaurants which have a certain code of conduct .
This is my credo .
I just put aside junk food , which increases dangerous diseases or diabetes , I read a lot of surveys on this subject .

The whole thing is to eat balanced , I do as Brigitte macron is doing : ten fruits and vegetables a day .

Yes , it is ambitious .

Why not ?

Have a good sunday , a family sunday for me ...



C'est une tradition , se restaurer de produits de qualité chez ce restaurant qui a imposé une démarche de qualité et de gout .

Je raffole surtout des jus , betterave , citron , tout pour se faire plaisir .
Nous y sommes allés le premier novembre , un moment de détente et de raffinement .
Voilà une assiette , saine , mais pleine !

Je me rends de plus en plus dans des endroits bio , vegan ou locavores qui respectent certaines valeurs .

Health Inside a été un des premiers qui a instauré cette ligne de conduite .
Les autres ont suivi , il faut vraiment que le junk food soit mise de côté .
Je lisais que les diabètes augmentent en France ... je lis beaucoup de choses .

Le tout est de manger équilibré , j'essaie de faire comme Brigitte Macron , dix fruits et légumes ...

Par jour .

Bon dimanche à vous , je suis en famille ...






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire