vendredi 23 novembre 2018

Bio and green

 Ok , I am not mimicking Nicolas Hulot ...

Not at all .


Well , I try to recycle more and more , we are only two but the goal is to avoid waste .
I think about new methods .

You have to improve all the time .

Yesterday , I spent an incredible morning with the Nuoo team : I really had a blast .

I receive a lot of boxs which I give back to the brands : the concept is biased .

But this one is only made up with natural products . Eye-catching .

The make up specifically is attractive ,  I am very strict , I avoid toxic ingredients , in my relations as well !!

Pun intended .

I had a crush also for the brand Mimilamour , which is based on natural stones and which created a buzz in the french press , really nice .

It is totally entwined with the bio philosophy .

Natural jewels .


What else ?

I am trying to walk more and more , putting aside the metro and car , ok , I caught a cold , but this is for a good cause .

Bio energy .

I lay the emphasis on true values and respect .

This is my philosophy and it is reflected in the brands I chose .

I say more no than yes , and this is a power .

I am coming back with my week-end ...







C'est mon côté Nicolas Hulot , oui bon ...
Avec du glamour ...

J'essaie de recycler de plus en plus , de ne pas jeter mais j'ai encore des progrès à faire , nous ne sommes que deux et je réfléchis .

Il faut s'améliorer .

Hier , j'ai passé une matinée incroyable avec l'équipe de la Nuoo box , une box beauté bio .
Je renvoie pas mal de boxs , le concept est éculé mais celle ci ne contient que des produits naturels avec une éthique .
Le maquillage me plait énormément , moi qui rechigne à utiliser des produits classiques .
Je suis draconienne . Très !
Et nous étions au Studio peonies , au milieu de fleurs , j'en ai ramené le soir , cela fait du bien .

J'ai aussi découvert la marque Mimilamour qui est basé sur des pierres naturelles et qui fait sens avec les marques bio .
Un vrai coup de coeur .

Je marche aussi de plus en plus , bon j'ai attrapé un rhume , mais j'évite autant que faire ce peut la voiture et le métro .

Les valeurs , l'éthique , dans mon travail , c'est important , et mes relations , on évite tout ce qui est toxique !!

Je reviens avec mon week-end , qui a bien commencé ...





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire