dimanche 25 novembre 2018

Beautiful and healthy

My favorite section ...

I rely more and more on healthy and beautiful values , this is my credo  .

A fusion .

Yesterday we discovered an healthy restaurant in the twelfth district , Noisette .
It is incredible with suave scents .

If you want to eat healthily , the spot is just perfect , vegetal , green , and original.
A special mention to the starter with beetroots , and clams .
And the pie made at home , an highlight . We had a blast .

Noisette is creating the buzz, now, in the media field and I can understand why .
We were seated calmly , chatting with yummy food .

I just have to say : bravo !

Bio and home cooking are entwined intelligently.

Beautiful is often linked with health and I was delighted to participate in the Geneticancer gala .
I am often invited to charity gala which is nice but being a doctor's daughter , I am sensitive to the breakthrough in science .
This cause is so noble and high-level , so donate , this is a positive action .
Cancers have to be eradicated . Really .
We have to think positively ...


Thinking about positive actions , I am reading " S'épanouir professionnellement grâce à la sophrologie " at Trédaniel Editions ,  you all know that I am indulging in twenty meditation a day , which allows to take distance and be cool-headed with events .
The offer at Guy Trédaniel Editions is relevant , and the book provides tips to preserve ourselves and give a positive sense to our lives .


And as I love reading , since my childhood ...


This is my fad .

I wish you a good sunday , an hectic week is on the limelight ...

Ma section préférée ...

J'accentue de plus en plus ce webzine-blog sur tout ce qui se réfère à la beauté et le sain .

Une symbiose . Et osmose !!

Hier , justement , nous avons découvert le restaurant Noisette dans le 12e , 4 rue crozatier , une pure merveille .
Tout est végétal , bon , sain et original .

Si vous voulez faire le plein de vitamines , l'endroit est parfait .
Mention spéciale pour l'entrée aux palourdes , et la tarte très maison , à se damner .
Le service est parfait , et j'ai fait provision de vitamines pour la semaine qui s'annonce chargée .
Nous étions au calme , tranquilles , ce restaurant fait le buzz et je comprends pourquoi .
Bio et beau sont mariés de façon intelligente .

Le beau est souvent relié à la santé et j'ai été ravie de participer au gala Geneticancer qui lutte de manière efficace contre les cancers génétiques .
Le gala était chic et humain , et je suis ravie de voir des associations impliquées dans la recherche .
Vous savez que je suis fille de médecin et la santé est mon dada .
Alors donnez , cette cause est juste , noble , je suis souvent invitée à des galas caritatifs et c'est beaucoup plus intéressant que la fashion week .
Vive les valeurs ... Et l'honneur .

Je lis en ce moment " S'épanouir professionnellement grâce à la  sophrologie " aux Editions Guy Trédaniel , Vous savez que je fais vingt minutes de méditation par jour .
Cela permet d'acquérir de la vitalité et de régir de façon positive .
Ce n'est pas un vain mot , retrouver vraiment du sens .
Les editions Guy Trédaniel sont pertinentes , avec une vraie offre .

Et comme j'adore lire ...

Je vous souhaite un bon dimanche , une semaine intense s'annonce ...













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire