samedi 11 janvier 2020

Beauty

 
It is really on the headlines ...

We were really fulfilled with iodin at  Thalazur Ouistreham and I was loyal to water sport  , a real  pleasure .

My Partner saw a lot of benefits on his sleep  , impeccable .

I had a complete skincare programme with jets and water baths  and I was pleased to end on with the protocol  Florêve Eclat which allows to rejuvenate my skin  , and it is  natural and without chemical elements  .

Could I dream something more  ?

These  different collaborations led to a real happiness , thanks  , yes  , thanks , I am on the right track ...
With my knack ...

Have a good  week , I am writing tomorrow  ...
 
C'est vraiment l'actualité ...

Nous avons fait le plein d'iode au Thalazur Ouistreham et quant à moi , j'étais une fidèle des soins aquatiques , un vrai plaisir .

Mon chéri a vu de vrais bénéfices sur son sommeil , impeccable .

J'avais aussi un programme de soins très complet avec jets et bain hydro massant et je complétais avec la Cure Florêve Eclat qui a permis d'accentuer les bienfaits sur ma peau , et en plus la cure est naturelle et sans colorant chimique .

Que rêver de mieux ? Non , nous étions au paradis .

Ces différentes collaborations m'ont vraiment épanouie , merci , oui , merci , je suis sur la bonne voie ...
Vraiment moi ...

Bon week , je reviens demain ...



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire