dimanche 22 mars 2020

My health diary

 
My health diary

 

Here is a beautiful collaboration collaboration  !

 

I am pleased to  announce to you a nice  collaboration with  Deleo and  Prolon , quèsaco ?

 

I was invited three weeks ago at  ladurée  for a  press  conference so as to test the programme cristal body health care and fasting mimicking  programme  Prolon created  by this incredible  professeur  who was writing his book on longevity  at  Actes Sud : Walter Longo .

 

I started yesterday with beautiful boxes that  guide you and the tips of a doctor of course , I always wanted to go to these wonderful countries   inhebited by 100 year old people  Okinawa, Barbagia ,   Greece too  …

 

What  are their secrets  ?

 

I am going to give you tips , and I am so delighted in this  complex period  to have a  collaboration that  transcends me on health .

 

A special Mention  for the  crackers with  Kale and  olives , positive food  …

 

See tomorrow the upcoming diary  !

 

 

 

 

 
Mon journal santé

 

Voici une collaboration qui tombe à pic !

 

Je vous annonce à partir d’aujourd’hui  une belle collaboration avec Deleo et Prolon , quèsaco ?

 

Il y a trois semaines , j’ai été conviée chez ladurée  pour une conférence presse afin de tester le programme cristal body health care et le Jeune assisté Prolon crée par ce professeur  incroyable dont je lis le livre sur la longévité chez Actes Sud : Walter Longo .

 

J’ai commencé hier avec de jolies boites qui vous guident et les conseils d’un médecin bien sûr, j’ai toujours voulu me rendre dans ces régions peuplées par des centenaires, Okinawa, Barbagia ,   la Grèce aussi …

 

Comment font-ils ? franchement , c'est enviable .

 

Je vais vous donner des pistes, et je suis ravie dans cette période complexe d’avoir une collaboration qui me transcende  sur le plan de la santé.

 

Mention spéciale pour les crackers au Kale et les olives , aliments oh combien positifs …

 

A demain !

 

 

 

 




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire