mardi 27 octobre 2020

My suitcase part two


My suitcase is ready ...

 

I have two big bags with books and mine  Dernière Liberté on  www.desmotsquitrottent.fr  , the second is nearly over , classical books too , I enjoy again  Proust ...

 

One bag with my favorite products  Algologie , I adore letting the  le serum in mask , I wake up with my skin of  ...

When I was thirty .

 

here we go , we are coming back next week  ,  with lots of films on http://intelligently-fashionable.blogspot.com  , and ...

 

A tan , close to the sea  .

 

Bon mardi ! Enjoy your tuesday !


Suite ...

 

J'ai de gros sacs en fait ,  avec le mien Dernière Liberté sur www.desmotsquitrottent.fr  , comme je finis la suite , des classiques aussi , Je redécouvre Proust ...

 

Un sac avec mes produits fétiches Algologie , j'ai une astuce , laisser le sérum en masque , je me réveille avec ma peau ...

De mes trente ans .

 

Voilà , nous revenons la semaine prochaine ,  avec plein de films sur http://intelligently-fashionable.blogspot.com  , et ...

 

Des couleurs , près de la mer .

 

I hope !

 

Bon mardi !







 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire