samedi 30 novembre 2019

Green and in



I know I am partying a lot …

Healthily.

On tuesday night , I was invited to the launching of  Superdiet ,  a french phyto brand .  At  the hotel Kube , you know where there is an iced bar …
A must.
It is connected with my upcoming  project , which is to tackle healthy recipes   ,  juices for example , so as to boost your immunity… a green and beauty planning  .

The  question is  : How to be  green and  in ?
Ecological and fulfilled ?

My  reflexion revolves around reliable brands  and ethical guidelines.
The party was a success ,  and …

I won a  Blender which is a do it yourself machine , and create food which allows to win longevity .
You have to remember the famous island Okinawa , They are so super diet over there …

This si a wonderful project , the goal is to leave an imprint , while being close to your dreams . 

I am coming back very quickly...





Je sais, je fais beaucoup la fête, mais …

Sainement.

Mardi soir, j’ai été invitée au lancement de Superdiet ,  une marque phyto très sérieuse .  A l’hôtel Kube , vous savez avec un bar glacé …
A voir.
Cela rejoint mon grand projet à venir, qui est d’aborder des recettes bio avec d’énormes atouts santé , des jus par exemple , afin d’améliorer son immunité … un véritable carnet beauté en somme .

La question est : comment être green et in ?
Ecologique et épanouie ? vaste question .

Ma réflexion heureusement bifurque vers des marques  crédibles et une éthique générale.
La soirée était rondement menée,  et …

J’ai gagné un Blender qui va me permettre de faire tout toute seule, et de créer des aliments qui font gagner en longévité.
Souvenez-vous de la fameuse île Okinawa , ils sont super diet là bas …

Voilà, encore un beau projet, après tout, le but est de laisser une trace, en essayant de se rapprocher de ses rêves.









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire