vendredi 10 avril 2020

Week

 
I am reading a lot which is very nice !

I didi not like the last  Leila Slimani , a bit boring but I adored the last book from  docteur Saldmann Whom I dealt with in my book  https://www.desmotsquitrottent.fr/boutique/ , really nice  ...( Dernière Liberté )

I am Lucky to receive  Ebooks d' Edilivre , super ,  and I am plunging myself in my albums  !

I really would like to start again with trips ...

I am also reading the interesting book from  Walter Longo , Whom I followed the principles from programme Prolon , interesting ...

Ok , days are rushing past , what about you  ?

Bon week-end ! Have a good week , I am coming very soon ...
 
Je lis beaucoup , ce qui est très agréable !

Je n'ai pas aimé le dernier Leila Slimani , un peu radotant , mais en revanche j'ai adoré le nouveau livre du docteur Saldmann dont je parle dans mon propre livre https://www.desmotsquitrottent.fr/boutique/ , un régal ...( Dernière Liberté )

J'ai la chance de recevoir des Ebooks d' Edilivre , super ,  et je me replonge dans les voyages , nombreux !

J'ai hâte de recommencer ... Ici la Suisse .

Je lis aussi le livre passionnant de Walter Longo , dont j'ai appliqué les principes du programme Prolon , passionnant ...

Bref , cela passe vite ,  Et vous ?

Bon week-end !



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire