vendredi 17 juillet 2020

Week

 
A  surprise in family , food-oriented !!

It was expected before but confinement obligation ...

I will wear a nice dress Efyse , very glamour , I only wear dresses full of glamour of this  site and tonight I  plunge in a hot bath and  masks 7th heaven full of glitz but super effective  , I am a  fan of these products 100 % cruelty free !

I am going to be impactful .

And you ?

Otherwise I am working a lot on the book following  Dernière liberté on  www.desmotsquitrottent.fr  , september is on the limelight !

Have a good  week !
 
Une surprise en famille , gastronomique !!

C'était prévu avant mais confinement oblige ...

Je porterai une jolie robe Efyse , très glamour , je ne porte que des robes pleines d'allure de ce site , et ce soir je me plonge dans un bain chaud et les masques 7th heaven pailletés mais très efficaces , je suis fan de ces produits 100 % cruelty free !

Et vous ?

Sinon , je travaille beaucoup , suite de Dernière liberté sur www.desmotsquitrottent.fr  , septembre va vite arriver !

C'est passionnant .

Bon week !





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire