lundi 22 mars 2021

Holy diary


Yes !

 

I inspire myself with a lot of reviews that I have  , " Holi" and  " Psychologies " That I adore , which is based on wellbeing  , spiritual and  physical  , I get in it a lot of inspiration  , the  cure tea for  example and  detox , or  products which are  solid that  recommends 60 millions de consommateurs .

 

I had a nice   collaboration with the agency New Flag and the  products Foamie , solid  , without  plastic and which have an  action founded on brilliance , I wanted the  solid products  for a long time  , it is important for planet  !

 

I am coming back to it  ...

 

Have a good monday  , I am coming back tomorrow  ...


Il y en a un !

 

Je m'inspire beaucoup de revues que j'ai la chance de recevoir , " Holi" et " Psychologies " que j'adore , qui  se fonde sur le bien être , spirituel et physique , c'est là que je puise mes idées , la cure thé par exemple et détox , ou les produits solides que recommande 60 millions de consommateurs .

 

J'ai eu une jolie collaboration avec l'agence New Flag et les produits Foamie , les bien nommés , sans plastique et qui ont une action brillance , je voulais passer aux solides depuis longtemps , c'est important pour la terre !

 

j'y reviendrai ...

Toujours !

 

Bon lundi , je reviens demain ...




 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire