mercredi 2 mars 2016

Suitcase and spa



I am so relieved ...
I was telling Aline faucheur yesterday after her wonderful massage , upcoming on your favorite blog , I cannot stand winter , what about global warming ?


I have a ploy , I take with me six perfect outfits directly in my suitcase , top , jewel , tights , I don't mix anything !!

No waste of time ...

A new beauty crush : Secrets de Fées , their masks are so precious in the evening after the skincare , did you understand ?

You have a clue !!

I don't think I will apply make-up , just let the products be active and boost my skin for the spring .

Look like a fairy ?

I did a nice discovery on monday on the set of QVC , the channel , it was precious and interesting .
We went with the Tv presenters , the control room and production , the beauty and fashion teams .

I just loved the atmosphere !!

And I clicked with the truffle therapy , so useful in a spa trip .
I massage my skin with it ...

I was aware it is a lot of work , but exhilirating as well .

Upcoming article too on your blog , I will have to write , so exciting .


And swimsuits , alleluia , my suitcase is half filled , I have two days more ...
Ouf !!
C'est ce que je disais à Aline faucheur hier après son merveilleux massage , article à suivre , je ne supporte pas , plus l'hiver , horrible...
Bonjour le réchauffement climatique ...

- J'ai une astuce : j'emporte directement six tenues de A à Z directement dans ma valise , top , bijou , collant , je ne mélange rien ...
Pas de perte de temps ! Je sais où je vais !!

- Un coup de foudre : les produits Secrets de Fées , leurs masques sont précieux le soir après les soins , Vous avez compris ? , je pense que je ne me maquillerai pas , juste laisser activer les produits ..
De fées !!
Je veux revenir avec une peau jolie pour le printemps ...

- Une jolie découverte également à la journée télévision QVC lundi , hyper intéressante !! , The Truffle therapy , des produits très très précieux !!
Je masse en même temps , cette journée chez QVC était incroyable , sur les plateaux , avec les présentateurs , la régie ...
C'est un sacré travail !!
A mon retour , je reviens avec des photographies , j'étais très intéressée ...

Des maillots de bain , tant mieux et ...
Un carnet de notes pour retranscrire les bénéfices des soins .

La valise est à moitié remplie pour l'instant ...
J'ai encore deux jours !!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire