jeudi 17 mai 2018

Beauty beauté

 There is no specific change , except letting my skin nude and without any make up , it is healthy .

I am a big sleeper , nine hours approximately , which is nice .
I can organise when I want , it is lovely and resting . So I have a lie-in .


I am plunged into the book of Gala Avanzi " Je fais mes cosmétiques 100% naturels " From Larousse , She is creating recipes with natural products which is deeply rooted in general trends .

Banana , avocado , all is constructive and rejuvenating . The book is cunning and interesting .

I love making myself a manucure , it is deeply relaxing , once a fortnight , MY moment .

With flashy colors .

Let's dream about next holidays to finish off , my partner is making excell charts , it is cute , we have a definite idea now .


And what is your beauty routine , girls ?

I wish you a nice tuesday , lots of partying ...



Pas de changement particulier , mis à part une volonté de laisser reposer ma peau un peu le soir .

Je dors beaucoup, environ neuf heures , j'ai cette chance là de ne pas avoir à me réveiller le matin , je m'organise . Je savoure cela .

Je dévore le livre de Gala Avanzi chez larousse " Je fais mes cosmétiques 100% naturels " , en fait tout peut se concocter à la maison , avec de l'avocat , de la banane , cela évite les ingrédients chimiques , parfait ...

Il y a un retour aux sources en général . C'est judicieux .

J'adore me faire une manucure , c'est mon moment de détente , une fois tous les 15 jours , un délice .


Quoi d'autre ?

Nous rêvons aux prochaines vacances , mon chéri fait des tableaux excell sur ce que nous voulons , c'est drôle .

Et vous , votre routine beauté ?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire