vendredi 11 mai 2018

Week

 I enjoy all these photographs ...

So artistic ...

We are celebrating again our eleven years together , Sonia at Studio La Fontaine in the 16th did my hairdressing , which was lovely . This my hot spot .

She is so refined and this collaboration pushes me to go further and be pretty in all circumstances .

My hair are enhanced in a beautiful way : she is so professional .

I was tip- top as the french say for a beautiful italian restaurant  Roberta.

So I did not have time to follow up the Cannes festival , a bit neutral and uninteresting .

Being rather than appearing , don't you agree ?

It appears as being superficial .

This blog-webzine relies on true values and art .


Well , enjoy your week-end , food is again on our agenda ...
J'aime beaucoup ces photographies , très artistique .

Nous continuons à fêter nos onze ans ensemble , hier je m'étais faite coiffée par Sonia au Studio La Fontaine dans le 16e , toute jolie pour un beau repas italien .

J'aime cette collaboration qui est pointue pour mes cheveux et qui me permet d'être toujours au top .

Je ne m'en lasse pas . Une valeur sûre .

Du coup , je n'ai pas suivi le Festival de Cannes , j'ai l'impression que tout cela devient fade et sans intérêt . Du déjà-vu .

Du m'as tu vu sans valeur , art sans conscience n'est que ruine de l'âme ?

Non ?

Oui , j'ai des souvenirs de mes études littéraires pointues aussi .


Profitez , ce beau temps est inspirant ...







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire