mardi 22 mai 2018

Walleriana

 It is a recurring topic in my webzine-blog , as I told you , I am the daughter of a doctor but it gies further than that .

According to me , beauty equals health .

You cannot do without the other .


I was touched to receive the Walleriania range , so lovely which allows :

To fight against cellulitis , while improving the treatment .

To shape up the silhouette , while firming your body .

To help pregnant women , it is an asset .

To boost blood circulation while allaying swollent legs .

And finally to spice up the traditional range of tights .

I am looking for something beautiful and ...

Healthy .

I have an issue with heavy and swollen legs , I go to the physiotherapist for that , but this collection is a plus .

I noticed that they have socks as well , when I am indulging in sport ...


Why not ?

Beauty is a credo but it should be entwined with healthy things .

This blog-webzine is oriented to that .

It should be ...


Enjoy your tuesday , it is so cool now in France .....

C'est un thème récurrent dans mon webzine-blog , je vous l'ai dit 100 fois , je suis fille de médecin , mais cela va plus loin , la beauté n'est rien sans la santé .


Du coup , j'ai été ravie de recevoir la nouvelle gamme Walleriana , très coquette mais qui permet :
. La Compression douce
Booste la circulation sanguine et l'améliore .
Soulage les jambes gonflées
Galbe la silhouette tout en la raffermissant .
Atténue la cellulite et lutte contre la rétention d’eau
avec des motifs plumetis noirs ou prune, très seyants .


Je suis fan de collants , toujours , mais je veux le truc en plus .

Et ayant souvent les jambes lourdes , je vais chez le kiné pour cela , je suis soulagée d'avoir une aide , très jolie en plus .


J'ai vu qu'ils avaient aussi des chaussettes ...Quand je fais du sport .

Pourquoi pas ?


Donc voilà , je recherche des accessoires de beauté qui ...

Soient aussi des aides pour la santé .


Comme les vêtements , les cosmétiques , tout quoi ...


Bon mardi à vous !!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire