samedi 12 mai 2018

My office

 I have a lot of questions about my organisation and my office .

Well , I improved myself , more and more and technology pushes me to go beyond borders .

It is very fruitful , being a lot in my home .

As I told you , I rely a lot now on Iriscan mouse 2 to scan all my documents and I am expecting a lot the new technological pen , I imagine in the future a world where everything will be taken into charge by technology .

Which is easier . And modern .

This collaboration with Iriscan mouse 2 was so interesting and it boosts me to get familiar with technology , well my partner is engineer , so ...

I rely a lot on him too .

And on old methods , papers , notebooks and I am phoning a lot my clients .

Human contact is so important and I have a lot of solidarity with my clients .

It adds a personal touch . And I went out of my personal zone .


I enjoy a lot improving myself .

Thanks a lot to Iriscan , Do you like these organisational tips ?

I have a lot now !!




Mon organisation

J’ai beaucoup de questions sur mon organisation , ce n’est pas mon fort mais je m’améliore .

Je fais de plus en plus confiance à la technologie , je vous en ai parlé , l’ Iriscan mouse 2 pour aller plus vite avec mes documents digitalisés et j’attends aussi le premier stylo à la pointe des nouvelles avancées . le groupe est pointu .

Je deviens forte , comme mon chéri est ingénieur , c’est plus facile .
Je prends aussi beaucoup de notes , j’ai une ribambelle  d’agendas , la technologie n’empêche pas de s’appuyer sur les bonnes vieilles méthodes .

Mais à quand un monde totalement à portée de clic ?
J’appelle beaucoup mes clients , le contact humain est primordial , mais les nouvelles méthodes me poussent à aller plus vite et mon bureau se modernise !!
Cette collaboration avec l’ Iriscan mouse m’a poussée à sortir de ma zone de confort .
C’est productif . Et j'adore cela .

Sinon , j’aime bien travailler le week-end , pour être plus détendue la semaine .
Je ne fais rien comme les autres ….


 Enjoy your week-end !!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire