dimanche 16 décembre 2018

Auberge Pyrénées Cévennes


This the restaurant everybody is dealing with now , it is a trendy spot .

L' auberge Pyrénées Cévennes is situated in the eleventh district , 106 rue de la folie Méricourt , and I knew It had a very good reputation .

The chef has a friendly and generous way of cooking , well , the simplicity is sometimes based on a certain complicity and complexity .

 Pun intended .

A special mention to the snails , source of iron , and the meat , so specially cooked in line with what my partner loves .

The atmosphere is so special in this restaurant , so cosy and chic at the same times , I just enjoy the spots where I can go and taste : I have a special flair which I have cultivated for many years now .
But this restaurant has a special culinary identity .


Pierre , on top of that , has a friendly touch which he combines with his talent .

A big thanks for this luminous evening , so romantic as well , the service is funny too which is a nice note in the middle of this complicated context ...

Have a good sunday , girls , I have a christmas party ...



Attention , c'est le restaurant dont tout le monde parle ...

L'Auberge Pyrénées Cévennes est situé au 106 rue de la folie Méricourt dans le 11e , et nous avons répondu à l'invitation avec un plaisir non dissimulé .

Je savais que ce restaurant attirait par sa simplicité , sa convivialité et sa cuisine raffinée et généreuse à la fois .
Mention spéciale pour les escargots , source de fer et protéines , et la viande de mon chéri avec une juste cuisson .
D'ailleurs , tout est juste dans ce restaurant , le décor , le service qui est drôle en plus , l'actualité le réclame , l'atmosphère si cosy et cosmopolite en même temps .

J'avoue que je ne suis pas déçue par les endroits où je vais . J'ai du flair ...
Mais ce restaurant a sa patte et son identité culinaire .

Pierre , en plus , notre hôte , est d'une sympathie sans faille .

Encore merci pour cette soirée lumineuse , romantique et ...

Parfaite .

Bon dimanche , les girls , j'ai une christmas party ...












Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire