dimanche 23 septembre 2018

Kayak

 It is not a secret : I love travelling , and this from my childhood ...

I deeply find that it enriches your mind , it opens up your mind and I could not do without it .

It is really a fad .

So when I was invited by Kayak in a restaurant Frenchie , I was delighted .

I spent the evening with cosmopolitan people , discussing , in a very nice and warm atmosphere .

I find it very intelligent to have companies which help you in building up and optimising your travel .
It is even necessary .

I have seen a lot of different countries since my childhood , I don't stop , and on this thursday I had the impression to be with people who share my passion .

It was really friendly .

I don't have a fixed programme this year , it will come , but I really appreciated this evening .

Thanks to Kayak , and you can enjoy different vista from my travels ...

I have many memories ...

Ce n'est pas un secret : j'adore voyager !! Et cela depuis l'enfance ...

Je trouve évidemment que cela ouvre l'esprit , que cela enrichit la façon de penser , et je ne peux m'en passer .

Aussi , jeudi soir , lorsque j'ai été invitée par Kayak dans le restaurant frenchie , j'ai été ravie .
J'ai passé une jolie soirée , dans un cadre cosmopolite , très chouette .

Je trouve l'idée intelligente d'avoir des moteurs de recherche qui essaient de vous aider et optimiser dans votre construction d'un voyage .

J'ai vu beaucoup de contrées depuis mon enfance , je n'arrête pas ! , et ce jeudi , j'avais l'impression d'être avec des gens qui partagent la même passion .

Formidable.

Je n'ai pas encore de programme cette année , cela va venir , mais en tout cas j'ai apprécié cette soirée ...

En plus , je sortais d'un merveilleux massage .

Donc merci à Kayak , on se régale avec des photographies de mes gros voyages ....







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire