jeudi 20 septembre 2018

Le Beslay

 We discovered this must place this week-end , close to the hotel Les Deux Girafes .

This restaurant Le Beslay is an haven of peace and calm , we aprpeciated it deeply , chic and luminous .

You can have an insight about it : you can really let the steam off , no cacophony at all .

And the menu is in line with my values : certain meals come from the bio food which is nice , even my decaf , I just suppress coffee after eleven am .

We chose fish with vegetables and eggs with a refined sauce .

So delicious .

It could not be more with what I like . My ethics .

What I picked out is the calm which is the note I enjoy on week-ends : I can't stand places where music is deafening .

Just awful .

I just want to come back for my birthday , this restaurant is the it-place .


Now I am on the way for a massage ...

Healthy of course .

Always.

Enjoy your thursday !





Ce week-end , nous avons découvert une pépite , un régal .

Le restaurant Le Beslay est situé 67 avenue parmentier dans le 11e , un havre de calme et de paix que nous avons apprécié .

Il jouxte l'hôtel Les Deux Girafes , très lumineux .

le cadre est épuré , chic et la carte correspond à mes valeurs : certains plats proviennent  de l'agriculture biologique , et même mon déca ( je supprime le café après onze heures ) .
Nous avons choisi du cabillaud , très fin , et des oeufs finement travaillés ; le tout était très raffiné .

Tout ce que j'aime !!

Et le calme ... Olympien .

Je ne supporte plus les endroits où une carte musicale m'est imposée , affreux , ici vous pouvez vous ressourcer le week-end .

C'est important . Non ?
J'ai envie d'y retourner pour mon anniversaire , un must .

Enjoy , je suis encore sous le pont , cette fois pour un massage ...
Santé bien sûr .











Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire