vendredi 7 septembre 2018

Week

 I am so sensitive to the weather , so incredible , the rain is a pain ...

Pun intended .

We have press openings , I am a fan , well everything is back on track ...

So much for the best .

I have in mind a lot of nice articles , massage , restaurant , well I dislike the bias " you live just once " , yes , but I love making the most of all .

Not surviving .

Do you agree ?

So enjoy yourself ...

Have the best ...

Je suis de plus en plus sensible à la météo , incroyable , la pluie me fait frémir ...

Nous avons des vernissages , je suis fan , avant une semaine remplie , eh oui , cela repart ...

Vraiment . Et tant mieux .

Je vous concocte des articles sympas , massage , restaurant , je n'aime pas le poncif on ne vit qu'une fois , certes , mais j'aime me régaler ...

Alors , régalez vous , bon week-end !



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire