jeudi 27 juin 2019

Beauty


Hum , I have to be careful because heat is a trial for me  ! More and more ...

I am eating a lot of vegetables  , drinking a lot of water  , I am practising some  sport in the morning  and after I am using the moisturizing products of  Laboratoire Indemne , I suppose the pun is intended  . A positive invention .
All is based on essential oils  , high quality  , and besides the oil can serve on everything  , I put it on my dry hair as well .
I only believe in brands which have a real commitment  , and not only on paper  .
Indemne of everything , immune of all  ... Especially chemical products . I am reading a lot of surveys on that .

It is urgent we are going away , I need some air  !

Pure and fresh  , after  fashion week , we have to get motivated  !

Hum , c'est compliqué , je dois faire attention car la chaleur est une épreuve pour moi !

Je mange beaucoup de légumes , je bois beaucoup , je fais un peu de sport comme même mais le matin et après je m'hydrate avec la gamme du Laboratoire Indemne , le bien nommé .
Tout est à base d'huiles essentielles , de haute qualité , et en plus , l'huile est multi-usage , j'en mets sur les cheveux , très secs aussi .
Je ne fais confiance qu'aux marques qui ont un véritable engagement , et pas seulement sur le papier .
Indemne de tout ... Et surtout d' éléments chimiques ... Mon dada ;

Il est temps que nous partions , de l'air !

Pur et frais , après la fashion week , on se motive !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire