lundi 10 juin 2019

My routine in Mallorca

 Here is my last post on Mallorca  ... Well ...


I tested a miracle up there  , soles from the brand  Orthostéda , I have sometimes a backache  , a Genius discovery  !
I really feel myself in it  and it is reassuring  , being a bit on the top  , I cannot do without it ...
Every day , I glide the foot soles in my shoes  and my back is perfect . I really feel at ease .
I receive a lot of health news  , but this one is  ...

A blessing . This is what I needed exactly .


We also tried to walk close to the beach  30 minutes by day  , I find out this idea in  " La mer " from éditions Guy Trédaniel which  explores the ressourcing side of the sea  , the positive iodine side and its relaxing power  .
I would like to posssess an  aquarium , it seems magical  ...




Why not?


And I was delighted to wear the fragrance from  Salvador Dali  Dalia More , their perfumes are really design objects  , you are almost shy in front of it  .
And the essence is  feminine and light  , ideal for the holidays  ...
A  must . I felt also great .


All this went by very quickly  , but we have a look at other holidays  , the  movement  family...

Have a good monday  , and don't forget my novel on the right at the top  http://intelligently-fashionable.blogspot.com



Voilà mon dernier article sur Majorque ...


J'ai testé là bas une découverte de génie , les semelles Orthostéda , moi qui souffre  parfois du  dos , un remède miracle !
Je trouve mon assise très confortable et cela me rassure presque , d'être un peu surélevée , je crois que je ne peux plus m'en passer ...
Chaque jour , je les glisse dans mes chaussures et mon dos est réparé .
Je reçois beaucoup de nouveautés santé , mais celle-ci est ...
Une bénédiction du ciel .


Nous essayions aussi de marcher près de la mer 30 minutes par jour , je tiens cette idée de " La mer " des éditions Guy Trédaniel qui explore le côté ressourçant de la mer , la charge bénéfique d'iode et son pouvoir relaxant .
J'aimerais presque avoir un aquarium , il paraît que c'est magique ...




Pourquoi pas ?


Et je portais le dernier jus de Salvador Dali  Dalia More , leurs parfums sont de véritables objets de décoration , on a presque envie de ne pas y toucher .
Et l'essence est féminine et légère , idéale pour les vacances ...
Un must . J'adore !


Tout cela a passé très vite , mais nous regardons déjà , la famille mouvement ...


Bon lundi , et n'oubliez pas mon roman sur la droite en haut http://intelligently-fashionable.blogspot.com






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire