lundi 2 juillet 2018

Monday good day

I am catching up on sleep , the partying from last week was exhausting but I have trouble being  fit after a lot of dancing and eating out .

But that was exhilirating !!

And because of the heat wave , I can't indulge in sport , it was back to the old times when I was single , I had a blast but ...

It is still the case .

Really .

It is positive to have nice memories , fortunately .


I wish you a good monday !

Je rattrape le sommeil perdu , les fêtes de la semaine dernière m'ont épuisée , il est vrai que je n'ai plus la même force de récupération ...

Pas du tout !!

Et impossible de faire du sport avec cette chaleur , juste être patiente , cela fait du bien de danser toute la nuit comme au bon vieux temps , lorsque j'étais seule , je me suis vraiment amusée il n'y a pas de doute , mais ...

Cela continue ... Heureusement .

Bon lundi à vous !





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire