mardi 24 juillet 2018

Summer routine

 The traditional summer routine ...

Why not ? It is a bit disparate I must admit .


First getting up very late , I hate constraints , and reading in the sun , for instance " tendances vintage " , I am a huge fan of the seventies , the best period ...


Then Going in my favorite spot " Pizzou " close to the ninth where my late grand ma used to live , a nice district and a restaurant where my partner can eat fresh pizza and we have a blast .

Taking advantage of life is so important .

And Pizzou is my favorite place now .


Finally , letting my suitcase as it is as I am leaving in ten days , I told you , I dislike constraints , it is my life .

So it is in the middle of my living room now .

And letting the steam off , so important , breathe , enjoy ...


Enjoy your tuesday !!

Le traditionnel article ...

Pourquoi pas ?

- Se lever tard , très tard ...

Et lire au soleil !! par exemple le nouveau " Tendances vintage " , moi qui suis fan des années 70 , on a pas trouvé mieux ...

- Mon it- spot ?

" Pizzou" dans le 9e , tout près de là où vivait feu ma grand mère , un quartier qui bouge et un restaurant frais , convivial , où mon chéri peut se délecter de pizzas incroyables .

Un régal ... Une vraie découverte .

Nous essayons de sortir tous les soirs et Pizzou est l'endroit chouchou !!

Je rime ...

- Ne pas défaire sa valise puisque je pars dans dix jours , cela évite les contraintes , les corvées , je déteste cela !!

Et ...

Profiter .

Le mot de l'été .





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire