dimanche 7 février 2016

Design and luxury

 Next month we will celebrate the first year of our new home , well , time is flying past ...
Things are well under way , I am such a perfectionist , and there is a lot to do but globally I am really satisfied .

The living room is such a success , with Madura cushions , and nice rugs , we are totally against the cold , with beautiful curtains as well ...

I enjoy The paul and Joe collection with Madura , I discard the cheap and mediocre for nice and long-term things .

It is really better !!

At the press design days , I had a crush for Original BTC and porcelain items , mugs and lamps : I had wide open eyes .

Our sweet home has a sober aspect but very chic , I swear to you , one day , I will be in the France Cinq programme for design , presenting the changes , I don't know when ...

Next month I will invest in a carpet , anice one but I have to convince Mister , who really thinks I have too much ...

And it is true !!

And you , do you have design ideas ?
Le mois prochain , nous célébrerons l' année écoulée depuis  notre déménagement , déjà !!
Les choses ont bien avancé , je suis perfectionniste et il reste à faire mais globalement je suis satisfaite ...
Le salon est vraiment réussi avec des coussins Madura et des jolies couvertures , on est très frileux , de très beaux rideaux également ...
J'apprécie la collection paul and joe chez Madura ; comme pour tout , j'ai opté pour de la qualité sur le long terme et j'ai mis de côté le bas de gamme  et médiocre , c'est comme ça !!
Aux journées décoration , j'ai eu un petit  faible pour Original BTC et leurs items en porcelaine , leurs mugs , lampes , j'étais comme une enfant avec des yeux ronds et admiratifs  .

Du coup , notre sweet home a un côté épuré mais chic , nous avons acheté de beaux tableaux également , un jour , c'est promis , je passerai à la Maison France cinq , j'adore ce programme ...

Le mois prochain , j'aimerais investir dans un tapis , très beau , reste à convaincre Monsieur , qui trouve que j' ai trop d'affaires  ...
C'est vrai !!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire