lundi 1 février 2016

My life as a blogger

 It has been a while I have not made out a debrief , I know ..;

- I am waking up very early now , I have bags of energy to start off the day , why not ?
I am a fan of Elyctia gel contour , do you remember , girls ?

The Angelina party ...

I just need it in the morning !!

- I prepare squashed orange juice , well it explains my need for energy ...

- I put on my Keen boots , do you remember the post ?
They are super comfy and I walk on kilometers with it , I am so glad !!

And I received a lot of compliments with it at The Dolce Chantilly ...

And who is my best friend ?

My agenda , of course !!
I have another hectic week but I will catch up with some massages , fortunately .

have a very good monday , girls !!
 Tiens , cela faisait longtemps !!
Une petite synthèse ...

- Je me lève tôt en ce moment , je ne sais pas pourquoi ?
De l'énergie à revendre ...
Je mets immédiatement mon contour des yeux Elyctia , souvenez vous !! La soirée Angelina ...
Il est très efficace et raffermissant , de quoi tenir toute la journée ...J' en ai besoin ...

- Je prends une orange pressée , je vous ai dit , les girls , de l'énergie à revendre ...

- J'adore mes jolies bottes Keen , hautes et agréables , je fais des kilomètres avec , j'ai déjà mentionné ces merveilles dans un article ...

J'ai eu pas mal de  compliments au Dolce chantilly ...

Et mon meilleur ami , qui est-ce ??
Mon agenda , eh oui ...
J'ai une grosse semaine , mais avec des massages , alors on ne se plaint pas ...

Bon lundi à vous les girls !!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire